ja e int bitter....

tyvärr kommer nog de flesta inlägg just nu bara vara sjukt bittra,här e stället jag känner att jag kan/vågar vara det...
annars i livets dagliga så måste  man va sådär "tjena hejsan" tydligen...en mening jag ska sluta fråga folk är"hur e läget/hur mår du" för de e bara en tom falsk mening...vissa frågar men vill egentligen inte veta, så varför fråga överhuvudtaget...!!!???
jobbet rullar på i en sjuk fart, vill bara säga stop jag pallar inte hallå min mamma dog för en vecka sen, men det tycks inte finnas i vissas värld...nu har de ju gått en vecka å du va "ledig" från jobbet..nu är väla allt bra..!?!? eller..

jag är ingen robot...!!!




(livet e en sjuk känslomässig bergodalbana)



hepp hepp nu dax för dusch å sen in till grannen, för mat å chill=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0