tid...


(rätt häftig bild, till höger i molnen kom de blixtar.synd man inte hann få en bild på de)

jahopp dragit sig ur sängen igen, efter ännu en sömnlös natt...
när ska man kunna sova ordentligt igen, söndag redan å jobb ångest inför imorn...
man kommer vara som en zombie på jobbe, kommer behöva en fast hand som får ge mig order på vad jag ska göra..
kommer antagligen skälla ut hyresgäster istället för hjälpa...
å dividera om att de finns större världsproblem, än vad de har just nu....!!
jag brukar verkligen inte ha kort stubin, men nu e  den kortare än kortast...

tiden läker alla sår...

de e väla tiden innan begravning som e jobbig, innan man fått säga hej då...
hoppas på att allt de praktiska löser sig snart, städa ur lägenhet å sälja kolonilotten + bil...
aja kolonilotten e i topp skick nu iaf efter tre dagars röj å städ, tog mod till mig å gick upp till hennes lägenhet igen..röjde det värsta, alla flugor fick tyvärr lida för min ilska jag hade...hitta tyvärr inte det jag sökte först å främst, ett brev om hur hon ville ha sin begravning, vart tusan har du gömt det...???


nu ska jag iaf åka iväg, till en väns mamma som bor här...jösses vad jag måste vart trevlig/charmig när jag mötte dem första gången,för ungefär en månads sen. för de ringde igår och bjöd in mig på frukost idag...de e väla kanske dax å svälja stoltheten å ta emot den hand som sträcks ut...
låta allt bara få komma ut en gång för alla, så man kan bli människa igen...

hare gött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0