hej hopp leverpastej



(känn en doft av kärleken.....)

så va det nobeldag, min kära granne B som är helt otrolig blev inbjuden till att ställa ut sin gips uppfinning. du är grym å ja hoppas du haft/har en grym dag...!!!
men vart e snön??? snart mitten av december å inte en snöflinga så långt ögat kan nå, snyft...
trodde mina odds till snö skulle bli bättre nu när jag jobbar i gävle, men ICKE....samma väder som i gbg bortsett från att här uppe blåser det inte storm varje dag.
annars händer de inte så mycket, satt å kolla upp vad för roligt man kunde göra på sin fritid här uppe...boxning kampsport, simmning, gym..men nja inget som locka direkt, satte snickar lärlingen på att kolla upp innebandy lag igen får se om det ger något resultat...helgen kommer tillbringas här uppe å jobb står på schemat, allt för att kunna åka lite tidigare hem till gbg nästa vecka=)
killarna på jobbe e roliga å galna, döpt om firman till SAMHALL för ibland liknar det ett dårhus...tommy å jag har gått över till att starta varje morgon med en bamse kram, kan ju inte bli bättre..
snart e det jul å jag längtar faktiskt till julveckan, jag e ledig å ska bara va med syrrans familj..dock lova jag lägga golv i tildes rum oxå, aja varför inte allt för busungen NR1..

livet e inte dumt ibland, de blir va man gör det till å vill man så går det...allt löser sig allti...



nä nu dax för lite kvällsmat

va rädda om er där ute


Kommentarer
Postat av: grannen

en halvmeter snö ha jag vare ute å busat i idag! Hur härligt som helst! Pallra dig hit vettja! :D

2009-12-21 @ 15:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0