fika fika fika

jösses jag har fastnat i kaffeträsket, vi gör inget annat än dricker kaffe på jobbet känns de som.

mitt fika schema:
kl:06:50 kaffe+frukost nr1
kl:07:45 kaffe + bullar å kakor
kl:09:00 kaffe frukost nr2
kl:12:00 lunch +kaffe
kl:14:00 kaffe + bullar å kakor
kl:16:00 kaffe
SLUT PÅ DAGEN

ungefär så här min vecka sett ut hittils,men trots detta har jag faktiskt gjort lite nytta oxå..
kunde inte tro hur mycket under arbete det var innan man ens kan sätta första plattan i ett badrum..
i tre dagar fick vi hålla på, men idag tjohoo då satte vi igång med det som syns iaf=)



(en lite skiss på hur det ska se ut)

 

'

(efter tre dagars jobb med att få väggar å golv vattentäta ser det ur så här)

 

(så ser det ut just nu, en början iaf..)

imorn bär det av till gbg, ska bli gött å få komma hem till det som känns som mitt riktiga hem..

mycket innebandy har jag en känsla av att de blir i helgen, lör kolla på bardun å på sön kolla på kära challs..

sen blir de nog mys resten av tiden de gäller ju att bygga upp ett förråd..=)

 

hare gött kära vänner!!!

pöss å kräm/salle utan balle:P

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

välkommen hem! :D

2010-01-21 @ 22:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0