hoppas du har det bra.....



var förbi graven igår, samla lite tankar och mod...
men jag har fortfarande för många frågor utan svar, dax att släppa det nu för jag kommer aldrig få några svar..
du är och kommer förbli en gåta...
hur du dog och hur dina sista dagar i livet var,
dax att förstå det nu....

du är saknad, jag saknar dig...tilde saknar dig framför allt, hoppas du förstod när du levde hur mycket du var älskad av henne...
julen var hemsk, det var tomt...tilde var jätte ledsen ville inte kliva ur sängen på julaftons morgon, tårarna rulla för hennes kinder i flera timmar innan vi lyckades stoppa dem...
ville inte fira utan sin mormor....
det är tilde som gör att man blir påmind om dig, hon säger saker och ställer frågor...
som bara får mig att häpna, hon är så lill gammal och har ett minne som bara barn har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0