jobb jobb jobb

tisdags kväll å temperaturen börjar krypa mot de minus 20, så j-vla kallt...
idag har ja lekt plåtslagare på jobbet, jobba med en rysk kille som inte förstår svenska tror han vet bäst å vägrar lyssna på råd...
min stubin var en meter lång imorse, när klockan slog lunch var det knappt 1cm kvar...ja lacka helt enkelt ur, inte likt mig men även jag har tydligen gränser...
bara ladda batterierna för imorgon å kommma med en två meters stubin...
tog en tur till badhuset, simma några längder bara för att känna hur formen var..
kan säga att de va nog botten nivå, så nu har ja skaffat mig simmkort....
här ska tränas för är det något jag har mycket av i sandviken så är det tid för mig själv...
har även försökt en kvinna som heter lena men hon verkar vara en väldigt upptagen kvinna, för er som inte vet vem jag söker så är lena en person som har hand om kyltekniker utbildningen i gbg, japp målet är att komma in på den utbildningen till hösten..
känner att ja inte e redo än för att lämna gbg, å att sandviken inte kanske levde upp till mina förväntningar...
aja KÖR BARA...mag känslan styr mitt liv..

ser fram emot fredag när bilen styr sin nos mot sälen:)

hare gött/ salle balle

Kommentarer
Postat av: stora lilla grannen

haha vekling! 20 minus är ju ingenting, när du va hemma hos mig hade vi ju 30 minus! :P På me understället bara å myyyyys! ;) Å köp dig ett par ullstrumpor, jag bor i mina! Ses i sälen! ;)

2010-01-12 @ 23:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0