jul semester



hej hopp

nu har man vart ledig i en månad, va gött... men nu är jag tillbax till verkligheten igen, sitter i sandviken å laddar för jobb dag imorn..
va har man fått uträttat då under sin lilla jul semester..!?
16 -22 dec är tillbax i gbg, jul fest med MBA mitt förra jobb. innehöll vad en jul fest ska göra, julklappar, julmat å mycket alkohol...senare på kvällen/natten var det dax att ta nästa steg å se om jag kunde parta loss med grannen...hmm jorå det gick kanon, hade jätte kul. men varning för klasskamrater säger ja bara...
hade en mysig helg med bio go mat å dryck, en liten miss bara att inte liseberg blev av men men de kommer fler tåg...
efter gått upp i ottan för att skjutsa grannen till landvetter, blev det B+B tajm..tjohoo
fick även äran att träffa B:s nya tjej(eller tomaten som jag kallar henne)
man kanske skulle ha valt sina ord lite bättre, vågar inte ens tänka på vilket första intryck hon  fick av mig..hennes vän gjorde saken inte lättare heller som dök upp mitt i fikan...*host*

22-24 dec blev det att va på landet, ni ser bilden hur mycket snö som helst..

24-31 hoppar jag mellan landet å norrköping lite hjälpte svåger lägga golv, å framför allt få så mycket tilde tid som möjligt..vi byggde snögubbar å åkte på äventyr, den ungen shit va jag älskar henne..
moster smälter som smör i solsken varje gång..

sen då 31 nyår, japp då blir det en vända till gbg igen, birdie bjuder in mig på middag med hennes vänner, en lugn å trevlig dag. dagen efter bjuder på ännu mer B+B äventyr eller vad sägs om BOB åkning nerför ramberget..de ni testa det om ni vågar...

2 jan dax att åka uppåt igen mot norrk, hjälpte svåger lägga lite mer golv...
sen börja det klia i kroppen oj va på ett ställe mer än en dag går ju inte, jag som nu mer bor i en bil..
blev bjuden hem till grannen på den riktiga hemmaplan, kan man ju inte tacka nej till..sagt å gjort boka biljetter till härnösand, tåg...hmm tåg sug lite på karamellen tååååågggg.. aldrig mer att ja åker tåg tills de har uppfunnit  ett som tål snö å kyla...!!! börja med en timmes försening i norrk bra start , tackar för den.. inser snabbt att byta tåg i gävle e kört, pratar med en väldigt trevlig konduktör(gråhårig dessutom;) fixar att ja får byta i stockholm istället, till x 2000 å med mitt oskyldiga ansikte fixar ja både så ja får sitta i första klass å åka längre än va jag först bokat...två nackdelar, fastna i gävle i 40 min, dörrarna frös fast gick inte att stänga..nackdel nr 2: vissa människor blir åksjuka av att åka x 2000, jag lycklig gått å köpt en pizza har väla hunnit ta två tuggor, när jag tittat upp på damen brevid mig ..hon e grön i ansiktet, ja hinner inte blinka förren jag vips har två pizzor på min mat bricka...tack tack det var den aptiten...
aja jag kom fram till slut iaf...=) dagarna där kan vi nämna någon annan gång..

eller nu orkar ja inte skriva mer ikväll..


natti natti vänner imorn ska jag bygga en plåtvägg

och på fredag damma av min skidor för de blir nog en tripp till sälen i helgen...MYS

Kommentarer
Postat av: birdie

haha aaw tomaten e söt! :D

de låter som att du haft en fin månad bogey, o det e alltid lika roligt med BB-time!

puss påre min älskling

2010-01-12 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0