tjena hejsan...

dax för lite uppdatering...
pappa kommer hem ikväll från egypten, tjohoo tror nästan jag saknat honom.
på tisdag äntrar han sandviken å då ska jag ta upp läget som det är nu med allt å vad planerna för livet är..


jo för hmm plattsättare som jag visst pysslar med nu om dagarna, sätter min kära högrahand stop för.
de går inte, det är bara att inse. dum nog att inte komma på det tidigare, men som man säger bättre sent än aldrig..:P
så nu veckan som gått, har jag försökt reka nya mål med mitt liv...
ringt runt till skolor å så vidare..
hittat en utbildning jag kanske tror kan väcka mitt intresse för att studera igen, men kan inte söka förren till januari nästa år. p.g.a att jag inte tagit tag i att läsa alla ämnen som behövs för att kunna söka..
hade ett visst hopp att redan kunna söka till nu i höst, men då var man tvungen att ha allt klart till 15 april..å efter ha ringt runt till skolor + kommuner, har jag fått inse att jag aldrig kommer hinna... så mina vänner de får bli en satsning till nästa år istället...

till krux nr1:
ska man fortsätta jobba med något som man vet att man inte kommer kunna hålla på med+man inte vet hur länge man kommer få stanna kvar å jobba...p.g.a arbetsbrist
+ att de ligger alldeles för långt bort från gbg..?? men som iof är väldigt roligt..
svar:nej....! det är väl inte så stor mening med...

krux nr2:
leta efter nytt jobb i gbg, hmm inte det lättaste kanske men jag har faktiskt hittat ett som jag ska slänga in ett cv å försöka med.. + att läsa upp det jag inte har på distans..
detta hade ju vart drömmen självklart..

ett tredje alternativ:
vara arbetslös flytta ner på heltid i gbg, försöka charma att kunna plugga distans även fast jag går som arbetslös..
hitta sommarjobb, å försöka njuta av livet så mycket man bara kan..
kruxet där tänker ja inte skriva ut här, man vet aldrig vem som läser...

där sitter jag just nu å kliar mig i håret..:P

men de löser sig så krångligt är det inte å på tisdag vet jag mer efter samtalat med fader om läget å vad jag vill...

hare gött!!!!








Kommentarer
Postat av: Marie

Sötaste bilden! :)

2010-02-04 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0